Vem är jag?

Summan av arbetslösa i det Bäckströmska hushållet verkar vara konstant. Ja, eller i skrivande stund är jag ju faktiskt inte arbetslös utan föräldraledig ett tag till men efter det hägrar arbetslösheten. 
 
Har väl hittills bara slökollat på arbetsförmedlingens hemsida men inser att det börjar bli dags att göra något aktivt för hushållsekonomin såhär strax efter årsskiftet. Men man får ju en mindre existentiell kris när man scrollar igenom annonserna. Ska jag bara söka trygga lärarjobb eller ska jag vara lite wild and crazy och gå för det spännande översättningsjobbet med presumtiva utlandsresor? Och är översättningsjobb spännande egentligen? 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femminutersmamman

Bara fem minuter till, snälla!

RSS 2.0