Dagens

Det blev snabbmat idag: kyckling tinades i mikron, strimlades och stektes tillsammans med bacon. Jag blandade grädde, sambal oelek, currypulver och lite salt i en tom honungsburk och hällde över. Sedan i med en rejäl näve bladspenat och det var färdigt lagom tills sonens pasta kokat färdigt.
 
Själv hade jag en sallad till bestående av sockerärter, gurka och tomat. Det såg himla fräscht ut och smakade rätt gott också. Det blev lite i saltaste laget och jag saknade lök i geggan men i övrigt är jag nöjd. Casper gav den i alla fall en tumme upp, även om bladspenaten kategoriskt plockades bort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femminutersmamman

Bara fem minuter till, snälla!

RSS 2.0